fredag 7 september 2012

Fint inför helgen

Idag har jag trummat tillsammans med ett gäng åttor. Det var deras sista trumlektion för den här gången. Nästa vecka gå vi vidare till gitarr. Därför har jag ägnat delar av eftermiddagen åt att stämma alla akustiska gitarrer vi har och ställa dem snyggt och prydligt (detta mest för att hålla reda på vilka som har nya strängar och alltså kommer behöva stämmas ganska ofta).


Jag tänkte även visa upp något jag är väldigt stolt över. För några veckor sedan gjorde jag fint på ena väggen i musiksalen. Jag tror att om vi har en fin musiksal så kommer alla känna att de vill ta bra hand om den.


Två stora förebilder när det gäller artisteri och sång: Freddie Mercury och Madonna. Jag måste ju säga att jag är otroligt nöjd!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar